tirsdag den 13. februar 2007

Varmt og koldt i AOR

Måske skulle jeg starte med at skrive hvad AOR er "Area of responsibility" alias - "vores ansvarsområde" Jeg er pissetræt i dag og mine støvler klemmer... Det startede egentligt i aftes, jeg sover stadig i sovepose da det først var i dag jeg fik et vaskenet. Hurra, jeg har nemlig kun 1 tshirt tilbage. Nå, jeg jeg skulle i seng, så jeg at lyset i hele indkvarteringsområdet stod og blinkede, der var ingen lys i toilet fabben (skurvogn) Vores air condition var også slukket. Pis også, for der er koldt om aftenen. Jeg trak tiden lidt og andre fik banket de ansvarlige ud af deres senge og der kom strøm, jeg fik hurtigt tændt air con'en og sat den på varme. Så gik jeg i seng, for at vågne omkring kl 3 i nat ved et par eksplosioner, det lød sgu somom det var lige ude for teltet at de fyrede kanonen af... Det var det ikke, det var i den engelske artilleri enhed der indskød deres kanoner ud over marsken. Tidspunktet var valgt da man så mente at alle marsk araberne var væk. Nå men rygterne siger endvidere at man fyrede et par lys raketter ind over byen Al Hartha, det er eftersigende der oprørerne skyder raketter mod os fra. Man skød ind over byen for at vise at man altså godt kan skyde derind. Desuden skulle vores "counter attack" indskydes. Vi har nogle radarer der kan måle hvor oprørene skyder på os fra, derefter er det bare at sende lidt ild ind over byen... Nå, jeg faldt i søvn igen for bare at vågne omkring kl 5, der syntes englænderne lige at de ville køre lidt i deres Warrior kampvogne, uha de larmer. Så blev klokkken 7 og nu kom det store spørgsmål; Var der vand i dag? yes, sir. Dog ikke specielt varmt, men det gik.

He he, så blev Hr. Pedersen også indehaver at et 25" fjerner og tilhørende DVD afspiller, så nu skal jeg sgu ligge på skjoldet og se film. Der kommer iøvrigt også 4 film kanaler her i lejren, hvor filmene bare kører i ring. 3 alm. film og en anden slags film?! Hvad mon det er? det skal i hvertfald lige undersøges nærmere.

Ellers er tiden i går og i dag gået med almindeligt IT arbejde, hvilket jo også er min primære funktion. Jeg var ellers lige ved at overveje om jeg skulle søge læge idet jeg faktisk slet ikke tog noget dessert til frokosten idag, til gengæld blev tallerknen så fyldt op med is til aftensmaden.

Vejret hernede er sådan set fin nok, der er enkelte der allerede er begyndt at gå i shorts, gad vide hvad de så vil når det bliver sommer, her til aften er det godtnok en smule køligt, det har også regnet i et par minutter i dag.

Husk at du kan kommentere eller stille spørgsmål til det jeg skriver, ved at klikke på ordet "comments"

Det var alt fra Kenneths IT service i mellemøsten...

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

sig mig kenneth har du fået den mail jeg sendte til dig.
Desuden tror jeg du skal spare lidt på desserten.

13. februar 2007 kl. 22.41

 
Anonymous Anonym sagde ...

Øhh - hej Kenneth. Helle siger hun troede du skulle i form dernede :-)
(mht. alt dit dessertspiseri)
Men rart at høre du er kommmet godt derned.
Mange hilsener fra Krunderup

14. februar 2007 kl. 07.31

 
Blogger Kenneth sagde ...

Jo jo Jesper, den er skam modtaget og printet ud og hængt op på stabsgangen... NOT.

Rolig nu Helle og Søren, jeg er jo lige ankommet... Bare vent, jeg får en kulør som minder ufatteligt meget om mokka brun og bliver lige så muskuløs som Jean Claude Van Damme...

14. februar 2007 kl. 20.04

 
Anonymous Anonym sagde ...

Jamen det vil vi da godt nok glæde os til at se - sætter du nogle før/under og efter billeder ind i galleriet :-)
(hvis du tør tage dit lille "femi-kamera" frem nede ved alle de barske gutter..) Sov godt
Hilsen de stadig gravide

14. februar 2007 kl. 20.11

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start