onsdag den 14. februar 2007

Undervisning i Blog

Jeg gider egentligt ikke rigtig skrive noget i dag, og dog. For det er jo Valentines day i dag. Godt at Lene ikke går særlig meget op i det. Det siger hun da ihvertfald, og så kan man jo som mand kun forholde sig til det :-)

Idag var så dagen hvor jeg fik min første vasketøj retur fra vaskeriet. Det var spændende at se om det hele var der, det var det. Nu skal jeg så have afleveret sengetøjet, jeg sover stadig i sovepose, da jeg først har fået overdraget vaskenettet her for nyligt. Jeg regner med at kunne sove med dyne og hovedpude fra på lørdag...

Husk at når du læser denne blog, så skal du ligge to timer til tidspunktet for udgivelsen. Iraq er 2 timer foran danskerne, men det er vist også det eneste de er foran med, og så skriver jeg ikke mere om det.

Til ære for min søster vil jeg lige forklare hvordan man kan skrive kommentarer til disse posts. Man skal klikke på "comments" og så vil der åbne sig en ny side, og der kan man så skrive hvad man vil. Jeg forbeholder mig naturligvis retten til helt eller delvis at slette useriøse kommentarer :-) Hvis man ikke vil skrive sin email adresse og sit navn kan man bare klikke på "anonymous" - anynom.

Nu vil jeg så gå til ro.. jeg trænger til at få støvlerne af...

/Kenneth

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Hej Kenneth.

Dette er lige en prøve, da jeg får lidt undervisning af en klassekammerat, idet jeg stadig ikke kan finde ud af det

Knus Bettina

15. februar 2007 kl. 10.04

 
Anonymous Anonym sagde ...

Jamen, du har helt ret Kenneth, det er absolut ikke noget jeg går op i.
Jeg har jo heller ikke tid til at nyde blomsterne ;) Elsker dig!!

15. februar 2007 kl. 21.59

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start