tirsdag den 20. april 2010

Leave rejse

Her kommer så det sidste indlæg inden jeg tager på leave. Jeg skulle jo først være taget afsted på fredag, men på grund af vulkanen på Island, er det nu onsdag. Til gengæld er det med bus, og i skrivende stund en lang tur, idet vi ikke kan få køre tilladelse nordpå, skal vi et smut til grækenland, 10 timers kørsel. Derfra skal vi sejle til Bari i Italien, det tager så 8 timer. Så skal vi bare gennem nordpå igennem Italien og resten af europa for at komme til Danmark. Ialt en køretid på ca. 45 - 55 timer... Nu åbner der sig heldigvis en mulighed at vi kan flyve fra Pristina til Wien, og så med bus derfra, lykkedes det er det kun en bustur på ca. 10-12 timer. Det håber vi meget på. Vi er ca. 35 der skal afsted på leave.

Redigeret Onsdag d. 21 april 2010:
Nu lysner det heldigvis, vi stod og var klar til at køre, bussen var pakket. Så kommer den øverste danske chef hen og fortæller at planen er ændret, vi skal nu flyve til Wien i stedet, der er dog en hage ved det. Der er ikke billetter til alle, så det var kun 20 mand der kom afsted i dag, resten skal i morgen. Jeg var ikke blandt de 20 udvalgte, så jeg skal flyve til wien i morgen. Det er ok, for dem der tager afsted i dag, kommer ikke før hjem til Danmark alligevel. De skal bo på hotel og vente på os andre, da vi skal med den samme bus hjem fra Wien...

Ellers er det fortsat stille og roligt hernede, foråret lader stadig vente på sig. Siden sidst har vi fået lagt et gult trægulv hernede hvor vi arbejder og bor, der er billeder i billedgalleriet. Ellers er jeg også begyndt at gå til spinning, jeg går mandag, onsdag og fredag. Det er godt, nu hvor jeg ikke kan løbe på asfalten hernede uden at få herrens ondt i benene.

Dette var et kort indlæg, jeg skal ind og pakke slik, tøj, elektronik og legetøj så jeg er klar til indvejning i morgen kl 9. Bussen kører kl. 10, så bliver det spændende at se om vi skal til lufthavnen eller en havn i Grækenland.

Hyg jer derhjemme til vi ses.

Kenneth

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start