mandag den 16. april 2007

Gud og grill

Hej

Så er jeg klar igen med endnu et indlæg her hvor der er 8 dage og 22 timer til jeg lander i Karup lufthavn.

Jeg vil lige starte med at skrive at de billeder fra raket angrebet er fjernet fra billed galleriet.

Her i lejren er der såmænd fred og ro. Ugen er gået med almindeligt dagligdags IT arbejde, og ikke mindst nedtælling til leave. Jeg er kommet godt over min oplevelse og har fået talt den igennem med mange kolleger, så det er godt nok. Lørdag er jo vores halve fridag om man kan kalde det en fridag. Jeg sov længe, faktisk helt til 10.15. Så stod jeg op og blev vasket og gik på kontoret. På den halve fridag skal vi først møde kl 11. Så summer man lidt rundt og lave ingenting, venter mest på at klokken bliver 12, så man kan få noget at spise. Efterfølgende er der så rengøringsdag. Gulvet skulle fejes og vaskes efter vores regnsvejsdage i sidste uge. Min kollega og jeg har også tjansen i vores printerrum, det skiftes vi så til, og i lørdags var det desværre min tur til at tage det.

Præsten kom så og spurgte om jeg igen vil være reserve kordegn, og det ville jeg da gerne. Så til gudstjenesten klokken 17, læste jeg igen indgangsbøn og uddelte oblaterne, med ordene "dette er jesus kristus legeme" Peter præst fortalte mig inden da hvor træls det bliver når man når den syttende oblat, og ved gud han har ret, og så kan man bare se 10 mere i køen. Efter udgangsbønnen som jeg også tog mig af, var der et grill arangement. Det var hyggeligt, vi var 31 personer der var tilmeldt.

Selvom det er lørdag der er vores "fridag" så er søndag altid pr. definition en stille dag, og igår var ikke nogen undtagelse, ikke så meget at lave, så jeg fik solbadet og hørte P3 sporten. Træning blev der desværre ikke noget af, da Brian havde anden opgave. Nu skal vi derover klokken 17 i aften. Jeg har desuden også haft det man i forsvaret kalder en "træningstilstandsprøve" Man skal løbe 3000M og derefter skal man tage 25 mavebøjninger, 25 rygøvelser og 15 armstrækkere. Det hele skal være på tid, da jeg nu er 36 har jeg 18 min til løbe de 3 kilometer i. De andre øvelser er der ikke tid på, men det bliver kontrolleret at man nu tager det man skal. Jeg tog nu prøven helt frivilligt, for jeg har næsten lige været igennem den, og man skal kun tage den 1 gang om året.

Vejret hernede er ok, i øjeblikket er det til at holde ud, der kommer lige en sky for solen en gang i mellem. Du kan se temperaturene ved at klikke på "dagens vejr"

Ellers er der ikke rigtig noget at berette om, andet end jeg glæder mig vildt meget til næste onsdag kl 13:45 når jeg står af flyveren i Karup...

/Kenneth

PS. Belært fra tidligere, hvor jeg bare skrev en generel tak for pakker, må jeg hellere gøre det ordentlig. tak til Inge og Chrstian for pakken, men ærlig talt: Billed Bladet?! *S*

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Hej dejlige mand. Jeg glæder mig sørme også vanvittig til du kommer hjem. Elsker dig for vildt. Lene

16. april 2007 kl. 20.50

 
Anonymous Anonym sagde ...

Hej K.

Bare lige til en orientering. Jeg har smidt 11 kilo siden sidst uden at løbetræne og pumpe jern - stik den :-) Glæder os til at se dig. God tur hjem

Helle O og Co.

17. april 2007 kl. 08.51

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start