onsdag den 21. februar 2007

Så skal vi hjem

og dog... Regeringen har nu meldt ud at vi skal hjem. Alle tropper skal være ude af Irak, senest 31 august 2007. Hvad betyder det så for mig? Ikke en dyt, og så alligevel måske en del. Jeg må jo nok se i øjnene at jeg jo ikke er den første der bliver trukket hjem. Vi har meget IT i lejren. Nå, lad nu det ligge, der er mange kloge ord lige i tiden...

Jeg var en tur på det engelske KFUM i går aftes og spise med to gode kollegaer, jeg har mødt hernede. De er desværre lige rejst hjem idag. Øv, det var ellers et par hyggelige gutter. De har været her siden lejren skulle etableres, så de trængte også til at komme hjem. Nu mangler jeg bare at min IT kollega dukker op, jeg har fået at vide at han kommer omkring den 1-2 marts, så der er lidt tid endnu.

Dagligdagen er så småt ved at vinde indpas, men det er endnu ikke lykkedes mig at gå fra kontoret f'r kl 22. Det bliver også sent i aften, for vore litauiske venners sattelit forbindelse er gået ned, og de kommer jo så til mig. Jeg har så snakket med en tekniker fra Litauen i telefonen. Det var en sattelit telefon kombineret med hans forholdsvis dårlige engelske. Jeg måtte forklare ham at jeg godt kunne kigge på den, men hvis jeg brændte noget af var det uden ansvar... Så når jeg er færdig her, skal jeg lige i gang med den. Det er god træning, hvis vores egen forbindelse skulle gå ned senere...

Til jer der skriver i gæstebogen, vil jeg bare sige tusind tak, det er jeg glad for. Læser du dette her, men endnu ikke skrevet en hilsen, kan du gøre det ved at klikke her. Det er nu også lykkedes mig at finde et gratis program til visning af fotos. Du kan se billederne ved at klikke her Der er ikke så forfærdelig mange, så der skal nok komme flere.

/Kenneth

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start